логотип освітнього агентства Аспект

"Аспект" - навчання за кордоном
Нам довіряють своїх дітей понад 25 років!

АСПЕКТ

вул. Льва Толстого 25

Київ

Україна

Схема проїзду

Як допомогти дитині з навчанням?

1210

Питання, яке цікавить всіх батьків. Дуже важко бачити втомлене чадо, яке ніяк не може розібратися з тим чи іншим предметом. А при потраплянні до середньої школи за кордоном ситуація погіршується не тільки складністю самого предмета, але й мовним бар'єром, новою обстановкою тощо. Але ми знайшли техніку навчання, що допоможе школярам навчатися швидше і запам'ятовувати більше матеріалу. Батьки, також беріть на замітку!

Хлопчик спить за робочим столом

Методика Фейнмана названа на честь Нобелівського лауреата, великого вченого, талановитого викладача, фізика Річарда Філліпса Фейнмана. Крім досягнень в області квантової електродинаміки, він вирізнявся здатністю пояснити навіть найскладнішу тему просто і зрозуміло. Він був прихильником простої істини: якщо ви можете пояснити пройдений матеріал кому-небудь іншому (нехай навіть вигаданій людині), значить ви його засвоїли. До речі, кращий суб'єкт для перевірки – дитина. У спілкуванні з нею ви не зможете використовувати специфічну термінологію і складнопідрядні речення (принаймні у великій кількості).

Річард Філліпс Фейнман

Ми дозволили собі трохи адаптувати техніку під потреби сучасного школяра, але «фундамент» залишився незмінним. Перевірку знань може влаштувати як людина «зі сторони» (наприклад, батьки), так і сам студент (це варіант для дітей старшого віку, так як необхідно максимально об'єктивно оцінювати власну працю).

Що ж робити?

  1. Взяти аркуш паперу і написати зверху тематику досліджуваного матеріалу.
  2. Далі завдання дитини максимально простими словами розписати все, що він тільки що вона вивчила або прочитала. Відмінний варіант для перевірки розуміння текстів іноземною мовою.
  3. Якщо у дитини не вийшло відразу написати пояснення, отже, вона займалася не старанно і над домашнім завданням необхідно ще посидіти.
  4. Наступний етап – виявлення нелогічних і неоднозначних моментів. На них потрібно звернути увагу і «розкритикувати».
  5. Після того, як такі «гострі кути» виявлені, їх потрібно розписати ще раз. Далі знову читаємо розповідь. Якщо питань більше не виникає – ви досягли мети: матеріал вивчений і засвоєний, будьте певні у цьому!
Оцінка: 
Середнє: 5 (1 голос)

Поділитися: