логотип освітнього агентства Аспект

"Аспект" - навчання за кордоном
Нам довіряють своїх дітей понад 25 років!

АСПЕКТ

вул. Льва Толстого 25

Київ

Україна

Схема проїзду

Онлайн програма вивчення мови. Особистий досвід

531

На початку квітня, коли всі країни оголосили карантин і lock-down, пов'язані з COVID-19, я вирішила знайти собі цікавий онлайн курс, який би якісно зайняв мій вільний час. Так як останніх 2 роки я вивчала іспанську, і знаючи, що багато міжнародних шкіл почали терміново розробляти і пропонувати програми онлайн, я сподівалася знайти якісний курс в одній зі шкіл Іспанії. Проаналізувавши сайти, я зупинила свій вибір на онлайн програмі відомої мережі іспанських шкіл Enforex. Enforex пропонував інтенсивну програму, грунтуючись на тих студентів, які вже перебували в Іспанії для довгострокового вивчення мови в їхній школі і вимушено були переведені на продовження курсу онлайн через lock-down в Іспанії і закриття шкіл. Нові студенти приєднувалися в існуючі групи за результатами тесту.
Мої знання іспанської були дуже розрізнені, так як зі своїм викладачем вдома я встигла пройти тільки першу половину рівня А2, але часті спілкування з моїми іспанськими друзями і постійне прослуховування подкастів на іспанському дозволяли мені вілтно спілкуватися і розуміти іспанська на слух.
Школа Enforex пропонувала, як інтенсив - 4 уроки на день з 9.00 до 13.00 по Європейському часу або напів-інтенсив - з 9.00 до 11.00 так і з 11.00 до 13.00. На моє запитання, як це буде відбуватися, школа відповіла, що це буде та ж група, що займається 4 уроки на день, але є можливість приєднатися до неї всього на 2 години. Я вирішила взяти 2 години на день протягом двох тижнів.
За результатами тесту Enforex мене визначили в групу В2, я розуміла, що мені доведеться багато працювати, так як граматика моя була на впевненому А2. Але вже через пару днів я зрозуміла, що працювати мені доведеться набагато більше, ніж студентам, які займаються по 4 години на день. Перші 2 годині ранку йшло на пояснення нової граматики, наступні 2 години група закріплювала новий матеріал вправами і розбором текстів, виразів і варіацій складної граматики просунутого рівня. Майже кожен день на додаток до вправ для домашнього завдання нам давали написати твір. Щоб зрозуміти, як і правильно виконати домашні завдання, мені доводилося самостійно розбирати все, що група робила з викладачем, на що йшло набагато більше часу, ніж у студентів, що навчаються за програмою інтенсив. Але, до кінця другого тижня, я прийняла виклик і продовжила свій курс ще на 6 тижнів, щоб підтягнути всю раніше пропущену граматику і пройти весь рівень В2.
Насправді, я була дуже задоволена курсом. Я почала програму в квітні з другого розділу підручника з вчителькою з Тенеріфе, Саломе. Ми просто мчали через книгу, виконуючи кожен розділ менш ніж за тиждень. Вдома, з приватним викладачем, на 1 розділ підручника у нас йшло півтора-два місяці.
Мені пощастило, що ми багато писали з Саломе: майже щодня були письмові завдання і щотижня писали великий твір. І вона завжди пояснювала нову граматику в першій частині уроку. Я одна займалася лише 2 години на день, тому вона хотіла бути завжди була впевнена, що я отримую всі необхідні пояснення. Саломе розуміла мої потреби. Вона бачила, що, хоча мій розмовний іспанська був на високому рівні, мені не вистачало навичок письма та граматики.
Через 5 тижнів розклад Саломе змінився. Тому. я була трохи розчарована тим, що мені довелося змінити групу і викладача.
Мій наступний викладач Рамон з Малаги, все викладав по-іншому: він в основному проходив через нову граматику у другій частині уроку, коли мене там не було, що змушувало мене працювати над граматикою самостійно. І працювати доводилося в рази більше, щоб зрозуміти складну граматику рівня В2, мені, яка пропустила граматику В1. На уроці Рамон приділяв більше уваги аудіо текстам і виконанню розмовних вправ. Я знаю, що це те, що найбільше потрібно іноземним студентам. Мені пощастило вивчити іспанську, слухаючи подкасти та розмовляючи з моїми іспанськими друзями, тому, я б вважала за краще продовжувати займатися з Саломе, але, я думаю, що для більшості учнів метод Рамона був краще.
Повинна сказати, що це був чудовий досвід. Мій рівень іспанськоі значно покращився за 8 тижнів інтенсивної роботи онлайн зі школою. Якщо раніше у мене був тільки хороший розмовний рівень іспанської і я легко розуміла розмовну мову, то до кінця курсу я почала читати тексти вголос без помилок. Більш того, я почала читати художню літературу іспанською та за 5 тижнів прочитала в оригіналі дві книги іспанських і одну латино-американського авторів. Непогано, так?
Коли починала онлайн-курс з Enforex в квітні, моєю метою було підтягнути прогалини в граматиці, але я навіть не думала, що зможу читати книги іспанських авторів в оригіналі.

 

Оцінка: 
Голоси відсутні

Поділитися: