логотип освітнього агентства Аспект

"Аспект" - навчання за кордоном
Нам довіряють своїх дітей понад 25 років!

АСПЕКТ

вул. Льва Толстого 25

Київ

Україна

Схема проїзду

Покоління Z прагне за кордон

1232

Напередодні Міжнародна некомерційна освітня організація AFS Intercultural Programs оголосила результати досліджень щодо ставлення молодого покоління до освіти за кордоном.

Інформація була зібрана на основі відгуків 5,255 студентів з 27 країн з березня по грудень 2016. Опитування показало, що шість з десяти представників Покоління Z (діти, які народилися приблизно після 2000-го року) віком 13-18 років роздумують над навчанням за кордоном. З цих показників від 57% до 75% студентів пояснили свою мотивацію виїхати за кордон бажанням поринути у нову культуру.

дівчина дивиться

Як показали дослідження, покоління Z більше за інших поколінь піклується про мультикультурний розвиток власної особистості. Про це заявив CEO організації AFS Деніел Обст. Навіть не дивлячись на останні події у світі, які вказують на те, що не кожен куточок світу є доброзичливим і безпечним, сучасна молодь стрімко рветься за межі власної країни. Більш того, покоління Z прагне не тільки відвідати інші країни в туристичних цілях, але і отримати справжній автентичний досвід, подивитися на відвідувану країну очима місцевих жителів. За підсумками опитування в усіх країнах студентів поділили на чотири категорії, відштовхуючись від їх можливостей і причин поїхати вчитися за кордон:

- Resume Packers: мають великі фінансові ресурси і зосереджені на своєму кар'єрному розвитку.

- Academic Achievers: мають обмежений бюджет, але, як і «Resume Packers» ставлять за мету свою освіту і кар'єру.

- До Cultural Floaters відносяться студенти, які мають великі фінансові можливості, але вмотивовані не стільки академічним, скільки культурним розвитком.

- Остання категорія Cultural Hitchhikers складається зі студентів з обмеженими фінансами і бажанням отримати культурний досвід.

Майже третя частина опитаних студентів заявила, що вартість навчання і проживання не впливає на вибір країни, що по приїзду вони мають намір знайти найбільш доступне за ціною пропозицію. 19% заявили, що зовсім не відштовхуються від вартості навчання та 12% стверджують, що шукають варіант в рамках свого бюджету.

Крім вартості, при виборі країни, велика кількість студентів віддає перевагу можливості навчатися на англійській мові, а також репутації навчального закладу. Друге, однак, уже стоїть на рівні з можливостями культурного розвитку і можливостями поза академічних напрямків, - так стверджує головний дослідник Христо Банів.

Одним з несподіваних відкриттів було те, що студенти не шукають порад серед місцевих шкіл і викладачів. Така ситуація вразила, оскільки, плануючи поїздку за кордон, студенти стикаються з цілим списком справ і пакетом документів, які необхідно привести в порядок для успішного вступу. Дивлячись на результати варто зробити висновок, що ініціатива і мотивація з'являється у студентів поза впливу школи. У той же час понад 52% студентів зізналися, що відчували невпевненість при виборі школи. Невпевненість обґрунтовувалася страхом перед ізоляцією (50%), тугою за домівкою (48%) і дискримінацією (34%).

Христо Банів заявляє, що за підсумками зібраної інформації можна прийти до висновку про те, що Покоління Z розвивається і будує майбутнє навколо подій, що відбуваються у світі в наші дні. В результаті чого розвивається і туристична індустрія, розширюючи можливості для зарубіжних відвідувачів та студентів. З таким результатом важливо розуміти, як популярність навчання за кордоном, так і саме міжкультурне взаєморозуміння повинні рухатися в одному напрямку, щоб уникнути негативних зіткнень і продовжувати прогресувати на одній швидкості.

Написано за мотивами статті.

Оцінка: 
Середнє: 5 (2 голосів)

Поділитися: